به‌روزرسانی مهلت پاسخ‌گویی کسب و کارهای اینترنتی به شکایت مشتریان خود

https://click.ir/1399/08/14/%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%84%d8%aa-%d9%be%d8%a7%d8%b3%d8%ae%e2%80%8c%da%af%d9%88%db%8c%db%8c-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

به‌روزرسانی مهلت پاسخ‌گویی کسب و کارهای اینترنتی به شکایت مشتریان خود

رسانه کلیک – بر اساس اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کسب وکارهای دارای «اینماد» از نظر قانونی فقط ۶ روز برای رسیدگی به شکایت مشتریان فرصت دارند. بر اساس تازه‌ترین اطلاعیه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از هفته آینده مهلت‌ زمانی تعیین شده برای شاخص تأخیر در پاسخگویی توسط کسب و کارهای اینترنتی را به روزرسانی می‌شود. […]

نوشته به‌روزرسانی مهلت پاسخ‌گویی کسب و کارهای اینترنتی به شکایت مشتریان خود اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.