فرآیند قیمت‌گذاری، فروش و نظارت بر قیمت‌ها در دیجی‌کالا

https://www.digikala.com/mag/pricing-sale-and-price-monitoring-at-digikala/

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

دیجی‌کالا از دو بستر برای فروش کالا استفاده می‌کند؛ ۱ – خرده‌فروشی (Retail)  ۲ – مارکِت‌پِلِیس یا بازارگاه (Marketplace) که روش‌های متداول در تمامی شرکت‌های تجارت الکترونیک دنیا از جمله آمازون، علی‌بابا و جی‌دی (JD) در چین، فلیپ‌کارت هندوستان، سوک در امارات متحده عربی و غیره است. مدل کسب‌وکار خرده‌فروشی آنلاین طی ۱۰ سال ابتدایی فعالیت […]

The post فرآیند قیمت‌گذاری، فروش و نظارت بر قیمت‌ها در دیجی‌کالا appeared first on دیجی‌کالا مگ.