پشتیبانی قوی می‌تواند مهم‌ترین بخش یک فروشگاه آنلاین برای مشتریان باشد

https://www.digikala.com/mag/%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%82%d9%88%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86/

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سال‌ها پیش که فروشگاه‌های آنلاین تازه کارشان را شروع کرده بودند کسبه‌ی صنوف مختلف فقط گاه‌گاهی از بابت وجودشان غُر می‌زدند و برای منصرف کردن مشتری از خرید آنلاین، همیشه موضوع «اطمینان» را پیش می‌کشیدند. مدت‌ها طول کشید تا این فروشگاه‌ها با روش‌های مختلف بتوانند اعتماد مردم را جلب کرده و جای پای خود را […]

The post پشتیبانی قوی می‌تواند مهم‌ترین بخش یک فروشگاه آنلاین برای مشتریان باشد appeared first on دیجی‌کالا مگ.